Continuam as mostras de solidariedade com o preso independentista “Teto”

marcha_teixAs sete e quarto do dia de ontem  por volta de trinta pessoas partiam de Compostela dirigindo-se ao Centro Peniténciario de Teixeiro. Com os carros ateigados de globos de hélio, bandeiras, alto-falantes, silbatos mas também muita solidariedade, chegárom depois dumha hora de viagem até a cadeia onde se atopa o preso independentista Roberto Rodríguez Fialhega, “Teto”.

Como já é costume, no cruce que há que tomar para chegar às instalaçons da prisom, um controlo da Guárdia Civil aguardava polas solidárias. Sete carrinhas de la “Benemérita” com numerosos agentes encarregárom-se de indentifica-las, solicitar papeis dos carros e revisar as pertenças.

Os impedimentos continuárom ao momento de aparcar os carros ao que se engadiu o requerimento de portar chalecos refletantes e de ficar numha zona delimititada.

As solidárias nom se deixárom intimidar e aginha começárom a berrar o nome do preso político galego assim como gritos de apoio, apreço e carinho. Do outro lado dos muros escuitárom-se em repetidas ocasions assobios e palavras soltas.

Após três quartos de hora de estar concentradas, as solidárias ceivárom três globos de hélio com as cores da bandeira da Pátria e cantárom o himno galego punho em alto manifestando o seu firme compromisso. Finalmente, tomou-se umha fotografia conjunta com a imagem de Teto e que lhe será remitida em quanto estiver estável numha cadeia.

No dia de hoje, durante o juízo das pro-língua, nas que Teto também está processado em qualidade de imputado, puidemos saber que os berros fôrom recebidos.

Desde CEIVAR manifestamos a nossa satisfaçom pola Marcha a Teixeiro do dia de ontem sendo conscientes de que tratava dum dia laborável e que estava enfocada para as pessoas que moram perto da prisom. Igualmente, o especial reconhecimento às solidárias que se deslocárom desde Corunha, Lugo e Vigo para fazer-se presentes.

A nossa solidariedade é imparável!