21 Maio: Marcha a Teixeiro em solidariedade com o preso independentista “Teto”

Estamos ante uma semana ateigada de solidariedade. A atividade vai ser frenética mas também a repressom require que estejamos à altura das circunstâncias. Como sinalamos em dias passados temos umha cita nos Julgados de Fontinhas (Compostela) os vindeiros dias 20, 22 e 23 de Maio às 09:00 horas donde vam ser julgadas as ativistas pro-língua.

Ademais, a esta convocatória engadimos a do dia 21 de Maio na que nos deslocaremos até a prisom de Teixeiro para fazer chegar o nosso carinho e solidariedade ao preso independentista, Roberto Rodrigues Fialhega, Teto, que está nesta cadea galega devido a que também declarará no juízo ao que faziamos referência no parágrafo anterior.

Para as que estamos fóra dos muros das prisons esta Marcha equivale a umhas ínfimas horas do nosso tempo mas para Teto significa sentir perto ao seu Povo e perceber que os quilómetros e a dispersom nom minárom o nosso compromisso com ele e com os presos independentistas galegos.

Sairemos o dia 21 de Maio às 19:00 horas do aparcamento de La Salle (Compostela) para chegar às 20:00 horas  a Teixeiro. Na cadeia estaremos aproximadamente até as 21:00 horas e às 22:00 aguardamos estar de volta em Compostela.

Igualmente pregamos que quem disponhades de carro o acheguedes para compartilhar a viagem. O telefone de contato para qualquer questom é o 679.533.749. Aguardamos-vos!

 A NOSSA SOLIDARIEDADE É IMPARÁVEL!!

teixcorw