CEIVAR presente no 1º de Maio

No Dia da Classe Trabalhadora CEIVAR fixo-se presente en várias comarcas do País para exigir a liberdade dos trabalhadores independentistas presos. Numerosas faixas colocárom-se ao longo do transcurso das principais manifestaçons sindicalistas e milheiros de brochuras fôrom repartidas.

A continuaçom reproDSC_0067duzimos o texto da brochura:

Ante a crise económica, territorial e política na que o Estado Espanhol está imerso, a oligarquia que o gera está numha fase de fascistizaçom e leva avante um processo de invouçom social de profundo calado. Com umha criminalizaçom do protesto em aumento, com novas medidas legais como o projeto de “Lei de Segurança Cidadá” e com um incremento do uso do encarceramento e a brutalidade nas penas impostas, os trabalhadores independentistas presos som o máximo exponhente.

Aos atuais presos independentistas e antifascistas galegos, todos os pertencentes ao povo trabalhador galego e infatigáveis luitadores sociais pola superaçom da opressom e a miséria à que este sistema capitalista nos submete, poderiam sumar-se em breve, se entre todas e todos nom o evitamos, mais trabalhadoras/es os como Carlos, Maria, Miguel, Serafim e Telmo. Neste contexto cobra mais urgência que nunca erguermos um muro popular frente a repressom.

Nom pode ser, obreiras/os na cadeia e corruptos no poder!

Avante a luita obreira e popular, avante a solidariedade!