CEIVAR continua com a campanha “Pola liberdade dos gritos e dos protestos! Pola liberdade dos presos independentistas!”

IMG-20140417-WA005O 17 de Abril foi o dia escolhido polo Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR para dar início à campanha “POLA LIBERDADE DOS GRITOS E DOS PROTESTOS! POLA LIBERDADE DOS PRESOS INDEPENDENTISTAS!”. A data era significativa devido a que esse dia comemorou-se o Dia Internacional de apoio às/aos Presas/os Políticas/os. Durante essa jornada CEIVAR emitiu um comunicado traduzido a várias línguas que fixo chegar a todos os recantos e pendurou faixas nas comarcas com a legenda da campanha em diferentes idiomas visualizando o seu caráter internacional.

Assim mesmo, nos vindeiros dias os presos políticos galegos receberám umha cópia com as imagens das reivindicaçons do 17 de Abril.

Continua o trabalho anti-repressivo

A campanha “POLA LIBERDADE DOS GRITOS E DOS PROTESTOS! POLA LIBERDADE DOS PRESOS INDEPENDENTISTAS!” nom se detém e adiantamos as seguintes atividades:CARTAZ_17_ABRL_____2014_web

25 de Abril: Concentraçons de fim de mês nas localidades de Vigo, Noia, Ourense, Burela, Lugo, Ponte-Vedra, Crunha, Compostela e Ferrol para reivindicar a liberdade dos presos independentistas galegos.

26 de Abril: Concerto Nacional na Gentalha do Pichel (Compostela) às 21h com a atuaçom de Carricobanda e Ex-tension Agraria.

1 de Maio: Dia da Classe Operária. Estaremos nas principais manifestaçons com faixa própria e brochuras informativas.

6 e 7 de Maio: Mobilizaçom a Madrid perante um novo juízo farsa na Audiência Nacional contra os presos independentistas Carlos Calvo e Xurxo Rodrigues.