CEIVAR inicia campanha política neste 17 de Abril “POLA LIBERDADE DOS GRITOS E DOS PROTESTOS, POLA LIBERDADE D@S PRES@S POLÍTIC@S”

faixa_OU_2Hoje é um dia muito sinalado para os Povos do Mundo. No 17 de Abril comemoramos o Dia Internacional das/os Presas/os Políticas/os e como nom há melhor jeito de honra-las que com trabalho solidário, desde o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR começamos umha campanha política “POLA LIBERDADE DOS GRITOS E DOS PROTESTOS, POLA LIBERDADE D@S PRES@S POLÍTIC@S.

Na jornada de hoje daremos início à campanha pendurando várias faixas nas comarcas galegas com a legenda da campanha, ademais distribuiremos o comunicado a esta nova em diversas línguas, destacando deste modo o caráter internacional do dia.

Igualmente, adiantamos que a campanha terá atividades lúdicas e reivindicativas das que destacamos a concentraçom mensal do 25 de Abril (sexta de fim de mês), o 26 de Abril haverá um concerto nacional em Compostela e o Primeiro de Maio (Dia da Classe Opéraria) CEIVAR sairá ás ruas do País com faixas e brochuras nas principais manifestaçons. Finalmente, o 06 e 07 de Maio deslocaremo-nos até Madrid para apoiar aos presos independentistas Carlos Calvo e Xurxo Rodrigues no seu juízo político ante a Audiência Nacional.

Velaí o comunicado de CEIVAR perante o 17 de Abril

Ceivar renova o compromisso de solidariedade com os independentistas presos adquirido desde 2003

17afinO Dia Internacional de apoio às Presas e Presos Políticos é a jornada de reivindicaçom internacional instituída em 2004 polos organismos anti-repressivos e de solidariedade de distintos países reunidos numha conferência mundial. O objetivo do estabelecimento da data foi recordar e denunciar, a sempre negada existência de presos e presas políticas, reclamar o respeito dos seus direitos polos Estados e governos, exigir a sua liberdade e, finalmente, impulsionar a resoluçom em favor dos Povos e as maiorias sociais dos conflitos políticos, sócio-económicos, ambientais, etc., dos que as retaliadas e retaliados som a sua expressom.

Desde a institucionalizaçom do Dia Internacional dos Presos e Presas Políticas, as oligarquias económicas e financeiras e os Estados submetidos às suas diretrizes, reforçárom em todos os países as políticas de controlo e repressom para imporem a ferro e lume os seus projetos políticos, económicos e identitários. O recurso generalizado à coerçom, o militarismo e a violência é tendência da Colômbia a Euskal Herria, dos Estados Unidos à Sudáfrica, da Alemanha ao Chile, do Egipto à Corsica, da Rússia à Palestina, etc.

As consequências som visíveis. Estados em crise como o Espanhol preparam legislaçons restritivas do exercício das liberdades democráticas como o anteprojeto de Ley de Seguridad Ciudadana ou a contra-reforma do Código Penal, que multiplicam a repressom económica, classificam como terrorismo qualquer luita para esmagá-la com mais contundência, estendem a aplicaçom do Direito Penal do Inimigo ou a Teoria da Contorna, botando mao com mais frequência do que no passado recente da violência e a subordinaçom dos meios aos ditados policiais. Hoje, protesto e auto-organizaçom som mais do que sempre objetivo policial. Somos menos livres. Temos menos direitos.

Agravamento das condiçons de vida dentro das prisons

A existência de presos e presas independentistas galegas nas prisons espanholas e o especial trato penal e penitenciário que recebem som, também, dous sintomas destas tendências gerais, mas sobretodo som-o da vigência dum conflito entre dous projetos políticos mutuamente excluintes: o projeto nacional galego e o projeto imperialista espanhol na Galiza. Neste sentido, a excepcionalidade jurídica e carcerária aplicada aos independentistas galegos presos nom fai mais que constatar aquelo que o Estado nega com tanta insistência: a sua condiçom de prisioneiras e prisioneiros políticos.

Prisom preventiva, dispersom, imposiçom do regime especial FIES-3, isolamentos prolongados, controlo das comunicaçons exteriores, agressons, etc. configuram um quadro geral de tratamento penitenciário que procura a destruiçom pessoal e política dos presos e presas para devolve-los reeducados, isto é derrotados e derrotadas, para a rua. Até tal ponto está ciente o Estado espanhol do exemplo de patriotismo e firmeza que para o País encarnam, que a sua assimilaçom e destruiçom se torna tarefa prioritaria na luita contra o projeto independentista galego.

Reforçar os compromissos

Neste novo Dia Internacional, a nossa homenagem, recordo e solidariedade é para todas as mulheres e homes que enfrentam a repressom mas, em especial, para aquelas e aqueles que, contra vento e maré agüentam com dignidade e coerência regimes penitenciários homicidas e impróprios dum Estado e dum regime que se proclamam “democráticos”. O seu exemplo de entrega generosa e honestidade, em condiçons tam desiguais, brilha com luz própria frente os nosso inimigos, à caste de ladrons de garavata, corruptos e fascistas que hoje regem os destinos da Galiza.

CEIVAR quer renovar e reforçar nesta jornada internacional o compromisso adquirido quando se constituiu em 2003. Renovar e reforçar, dizemos, porque as metodologias repressivas que agora chegam venhem para ficar, e porque, no futuro imediato, com um processo em curso de fascistizaçom do Reino de Espanha e corte de liberdades, organizarmo-nos para combater coletivamente a repressom, visibilizá-la, ativar sensibilidades, construir redes solidárias e de apoio mutuo para resistir e frustrar os seus objetivos. Isto converterá-se numha tarefa imprescindível para vivermos, algum dia,“sem sermos escravos de Espanha”.

Viva Galiza Ceive!!

Vivam @s pres@s independentistas galeg@s!!

Vivam @s pres@s polític@s!!

A nossa solidariedade é imparável!!

Per la llibertat dels crits i de les protestes !!
Per la llibertat dels presos polítics!!

Per la libertá degli urli e delle proteste!!
Per la libertá dei prigionieri politici!!

Pour la liberté des cris et des protestations!!
Pour la liberté des prisonniers politiques!!

Voor de vrijheid voor roepen en protesteren!!

Voor de vrijheid voor politieke gevangenen!!

für den Freiheit des Schreie und dem Proteste¡¡
Freiheit für dem politischen Gefangene!!

Meñaltun pu wichafe lewla!!

amulepe taiñ weichan!!

Por la libertad de los gritos y las protestas!!

Por la libertad de los presos políticos!!

protesta eta garrasien askatasunaren alde!!

preso politikoen askatasunaren alde!!

A szo es tiltakozas szabadsagaert kuzdunk!!

A politikai foglyok kiszabaditasaert !!

For the freedom of shouts and protestations!! 
For the freedom of political prisoners!!

Castelam.pdf 

 Ingls.pdf

Francs.pdf