Galegos detidos no 22-M denunciam torturas

No dia de hoje cheg1912150_631448800258932_1680777964_nou-nos a informaçom de denúncia de torturas de vários galegos que fôrom detidos na manifestaçom do passado 22 de Março em Madrid.

Segundo aporta o relato, estas pessoas marchárom da mobilizaçom quando começavam as primerias cargas brutais, nesse momento um grupo de anti-distúrbios e polícias secretas tirárom-se contra elas e tivérom-nas durante média hora com a cara pegada à furgoneta que as ia trasladar até a prisom de Moratalaz.

Na cadeia de Moratalaz os galegos estivérom nove horas de pé com os braços erguidos namentres os insultos e vexaçons eram umha constante. Posteriormente passaróm-nos aos calabouços onde lhes acendiam e apagavam as luzes para que perderam a noçom do tempo. Ademais, os polícias prendiam o ar acondicionado para causar-lhes maior sensaçom de frio.

Durante 35 horas nom lhes foi oferecido nem um copo de água e somentes podiam ir à casa de banho cada 12 ou 13 horas.

Desde CEIVAR fazemo-nos eco de este testemunho para denunciar novamente os atos de tortura que leva a cabo o Estado Espanhol. Estas práticas inumanas nom pertencem a filmes se nom que cada dia som vividas por mais pessoas na sua própria pele. Basta já de torturas contra os Povos!