Seis estudantes detidas pola Polícia Espanhola em Compostela

IMAG0575A operaçom policial começou no meio-dia de hoje quando vários polícias detivèrom ao primeiro estudante e continuou até as quatro da tarde.

À hora de redaçom desta nova som já seis as estudantes que estám detidas na Comissaria da Polícia Espanhola de Compostela. Todas as pessoas detidas pertencem a coletivos estudiantis e sabe-se que umha delas é militante de Agir, quatro de Xeira e outra do Coletivo de Estudantes Libertários (CEL).

Segundo informa a imprensa e membros das organizaçons estudantis é muito provável que as detençons estejam relacionadas com a manifestaçom dos marinheiros do cerco que tivo lugar na capital do País o passado 11 de Março. Polo momento as estudantes estám a ser assistidas por um advogado de ofício e calcula-se que manhá ou passado serám postas ante o juíz.

Assim mesmo um estudante foi deslocado até o Ponto de Antençon Continuada (PAC) devido a que durante o seu arresto um polícia forçou-lhe a mao.

Concentraçom solidária

Nesta mesma tarde auto-convocou-se umha concentraçom solidária no Toral desde as 20:30 da tarde. Centos de pessoas reuniu-se para reclamar a liberdade das detidas e o ato concluiu com umha manifestaçom polas ruas da zona velha e que se achegou até a Comissaria donde estám as estudantes.

Desde Ceivar queremos novamente mostrar a nossa solidariedade com as retaliadas e denunciar umha vez mais a criminalizaçom que se está a exercer indiscriminadamente sobre os movimentos populares.

BASTA JÁ DE REPRESSOM CONTRA O NOSSO POVO!