Pontos de venda “O teitó é de pedra: Introduçom à vida e à luita arredista nas cadeias”

portada_livroEstamos certas de que muitas de vós que nom puidestedes assistir às apresentaçons do livro “O teito é de pedra” gostariades de ter um ejemplar nas mãos. Para isto comunicamos-vos os pontos donde vam estar à venda de jeito permanente, ainda assim ai vai umha pequena sinopse para animar-vos a adquiri-lo:

“Este livro é o resultado de muitos anos de soidade nas celas de isolamentos, de protestos e plantes, de muitos vis-a vis e muitas visitas por locutório, de muito calor no verao e um frio endemonhado no inverno. Está escrito na rua mas com a prisom no rabo do olho: recém abandonada por algunhs, ou a ponto de reingressar nela por outras. Nesse transe, a última fornada de ex-presas e ex-presos independentistas pugérom-se de acordo para tirar em limpo algo coletivo, umha espécie de “manual” que ajude à leitora ou leitor a adentrar-se no mundo carcelário com a imaginaçom, e dessa maneira cometer menos erros quando lhe toque lidar com o caldeiro na vida real. Porque, como já te irás dando conta, a prisom é algo que cada vez se nos torna mais familiar, seja nas nossas carnes (mais de umha dúzia de encarceradas e encarcerados nos últimos tempos, e muitas dezenas de acusadas e acusados em juízos com petiçons fiscais de muitos anos por distúrbios, montagens, solidaridade com presos…) seja porque já som poucas as arredistas que nom tenhem nengum amigo ou conhecido na cadeia”.

Ferrol: Chimarrao (rua Sartanha, 61), Fundaçom Artábria (Travessa de Batalhons, 7 rés-do-chao)

Corunha: Bar Faluya (rua Orzam, 75)

Ourense: Café cultural Auriense (praça do Corregedor, 11), Livaria Torga (rua da Paz, 12)

Compostela: Livraria Couceiro (praça do Pam/Cervantes, 6), Livraria Pedreira (rua Homem Santo, 55), Livraria Lilith-Ciranda (rua Travessa,7)

Ponte-Vedra: Centro Social A Revira (Gonzalo Galhas, 4, rés do chao)

Burela: Xebra! Associaçom (rua Leandro Cucurny, 19)

Lugo: Centro Social Mádia Leva! (rua Serra de Ancares, 18)

Vigo: Centro Social A Revolta do Berbés (Rua Real 12, rés-do-chão) Distribuidora Lapsus (rua Romil, 3,), Centro Social Faisca (rua Toledo, 9)

Envios ao estrangeiro por unidade:

Estado Espanhol: 11,35 euros (livro + envio certificado)

Europa: 13,10 euros (livro + envio certificado)

Resto do mundo: 16,60 (livro + envio)

Os preços som por umha unidade do livro. No caso de que se queiram mais unidades consultar preço em ceivar@ceivar.org

Para fazer o pago fara-se o ingresso correspondente no número de conta 2080 0395 61 3040001337, envia-se escaneado a ceivar@ceivar.org com os dados de envio e em poucos dias estará na vossa caixa de correio.