Militante comunista morre na prisom de Zuera

Isabel_Aparicio_SanchezIsabel Aparicio Sánchez, presa política e militante do PCE(r) faleceu no dia de onte na prisom de Zuera. Aos 60 anos de idade e depois de onze anos de cadeia, a veterana militante cai aniquilada pola repressom, vítima da desatençom médica e da negligência premeditada de Instituçons Penitenciárias. Como denunciam os seus camaradas; o cárcere assassinou-na.

Hoje, mais do que nunca, é preciso fazer valer os Direitos Humanos nas prisons, excarcerar às presas e presos enfermos, desenmascarar a finalidade dos cárceres de extermínio e combater a impunidade que encerram.

É dia de luto para a grande família das presas e presos políticos, também o é para todas e todos nós. Mas o manhá será outro se tomamos o ejemplo daquelas que, como Isabel, mália as adversidades, souberam manter a sua dignidade e com ela a dignidade colectiva.

Daquí, o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR, queremos mostrar a nossa mais enérgica repulsa ante este sucesso, assim com transmitir as nossas mais profundas condolências a familiares, amigos e companheiros de Isabel.