Juízo contra o responsável comarcal do BNG em Vigo por fazer umha pintada durante La Vuelta Ciclista a España

O responsável comarcal do BNG em Vigo, Manuel Caride, sentou esta manhá no banquinho dos acusados do Julgado de Paz de Baiona para responder polo cárrego de “deslucimento de bens imóveis”.gz_na

Os factos remontám-se a Agosto do ano passado quando Caride, junto com outros companheiros, fixerom umha pintada com a mensagem “Galiza Nación” e a bandeira da Pátria no Alto da Groba ao passo de La Vuelta Ciclista a España. Segundo Caride, a intençom era reivindicar a visibilidade do País assim como defender a identidade do Povo Galego.

Posteriormente a eses atos a Guárdia Civil em colaboraçom com a Polícia Local parou a comitiva na que ia Caride, registrárom os carros e atopárom pinturas e plantilhas. Quatro pessoas fôrom identificadas mas o reponsável do BNG foi o único denunciado.

Na manhá de hoje o advogado da defesa pediu a livre absoluçom e remarcou que estes factos nom som constitutivos de delito e, que de haver qualquer responsabilidade, esta estaria prescrita devido a que já passárom mais de seis meses.

A sentença preve-se que saia a quinta feira da vindeira semana.