O TSJG investiga a NGB polas cámaras de vídeo-vigilância

163792A Fiscalia do Tribunal Superior de Justiça de Galiza abriu no dia de hoje diligências contra Novagalicia Banco con intençom de investigar as cámaras de vigilância que gravam o exterior das entidades.

O Movimento polos Direitos Civís vém de alertar que essas cámaras e, em contra do que afirma NGB, sim que filmam as ruas galegas polo que se trataria de algo ilegal devido a que o controlo das mesmas está reservado à Polícia.

Desde jeito o banco incorreria em delitos contra a imagem e falsificaçom de documentos privados já que NGB assegurou ao Defensor do Povo, à Agência Espanhola de Protecçom de Dados, ao Valedor do Povo e aos Julgados de Compostela que os seus sistemas de vigilância cumpriam com as normativas vigentes.

Desde Ceivar queremos denunciar que em multitude de ocasions as cámaras de estabelecimentos e bancos que filmam cara o exterior som empregadas pola Polícia para acusar ou deter às pessoas que componhem os movimentos sociais. Formam parte dumha rede de controlo para que qualquer dos nossos passos seja seguido sem saber quem nos observa e que repercussons poderám ter no futuro.