Mobilizaçom em Vigo para reclamar o indulto dos sindicalistas condenados a três anos de prisom

Os trabalhadores Carlos Rivas e Serafín Rodríguez estám próximos a ingressar na prisom da Lama por integrar um piquete informativo em Vigo, junto a outras 80 pessoas, durante a greve de transportes de mercadorias de 2008. Por este facto forom condenados a três anos de prisom alegando un suposto delito contra os direitos das trabalhadoras (art. 315 do Código Penal).

Aplicaçom da pena máximaSERAFIM_E_CARLOS

Além de que nessa jornada de mobilizaçom nom se registrárom incidentes, para os operários aplicou-se a pena máxima, três anos. A primeira sentença contra os sindicalistas foi emitida polo Julgado do Penal nº1 de Vigo em 2009 e dous anos depois ratificada pola Audiência Provincial de Ponte-Vedra.

Ante esta situaçom a Confederación Intersindical Galega (CIG) solicitou o indulto ante o Governo Espanhol e que foi rechaçada.

3.000 pessoas solicitam o indulto

Mais de 3.000 pessoas solicitárom mediante umha sinatura que se lhes conceda o indulto para estes trabalhadores que a dia de hoje continuam trabalhando, caracem de antecedentes penais e tenhem filhos menores.

Mobilizaçom este domingo em Vigo

As centrais sindicais CIG, CCOO e UGT convocárom umha manifestaçom em Vigo solicitando o indulto para Carlos Rivas e Serafín Rodríguez e exigindo o cese da repressom contra a clase trabalhadora.

O Organismo Popular Anti-repressivo Ceivar também estará presente esse dia com a leitura que estas condenas som umha tentativa governamental de disciplinar à mobilizaçom social pola via do medo e mediante o terror policial e judicial.

Dia: 09 de Fevereiro (domingo)
Hora: 11:30
Lugar: Praça dos Cavalos (Vigo)

Prisom para os corruptos que roubam ao Povo

LIBERDADE PARA OS GREVISTAS DO TRANSPORTE