Fiscalia e acusaçom particular tentam agochar as motivaçons políticas do juízo do Multiusos

CAM00277Nesta amanhã, FBS sentou-se no banquinho dos acusados para responder polos supostos delitos de “agressom” e “desobediência à autoridade”. Como medida de arroupo várias solidárias acudirom a acompanhar ao independentista processado no médio dum desproporcionado despregue policial afincado no interior e no exterior dos Julgados.

A Fiscalia e a acusaçom particular dos “polícias nacionales” pretenderom obviar em todo mometo as motivaços políticas do juízo alegando que a intervençom policial se devera exclusivamente a que se estavam a gerar desordens na bancada das siareiras do Obradoiro. Estas alegaçons quedarom desmentidas polo próprio acusado assim como polas testemunhas da defessa que clarificárom que a actuaçom policial deveu-se a que FBS portava umha bandeira da plataforma Que Voltem para a Casa!.

Finalmenta a Fiscalia e a acusaçom particular solicitárom ao juiz Vázquez Taín que se sancionara a FBS com umha multa de cinco euros diários durante um mês. Esta mínima petiçom é o reflejo do juízo que estivo marcado por constantes contradiçons pola parte acusatória. Quedou visto para sentença.

Neste mesmo julgamento umha moça denunciou aos “Polícias Nacionales” por te-la agredido o mesmo dia na que se produzirom os factos polos que acusárom a FBS.