Ceivar envia as suas condolências e solidaridade a Euskal Herria polo assassinato de Arkaitz Bellón

O Organismo Popular Anti-repressivo enviou o seu profundo pesar polo assassinato do jovem Arkaitz Bellón que foi atopado morto na sua cela em Puerto de Santa Maria donde cumpria prisom pola queima dum autocarro, facto que lhe valeu 13 anos de cadeia. Bellón já tinha denunciado várias malheiras e a sua morte está envolta em graves irregularidades. Ainda assim o único reponsável dos factos é o Estado Espanhol e a sua política penitenciária.

Reproduzimos a continuaçom o texto enviado:arkaitz2

Desde o Organismo Popular Anti-repressivo Ceivar queremos manifestar a nossa raivosa dor polo assassinato de Arkaitz Bellón, um doloroso crime cometido polo Estado Espanhol que permanecerá gravado na memória dos nossos Povos.

Nestes momentos o alento só pode ser achado lembrando a Pantxi; o seu compromisso como militante por umha Euskal Herria livre, os seus inquebrantáveis valores como pessoa e o amigo, filho, vizinho e companheiro que foi e será.

Vaiam desde a Galiza, e em particular desde Ceivar, a nossa solidaridade e carinho para as suas achegadas e para o Povo euskaldun. Agora mais que nunca som tempos de exigir responsabilidades e de ter presentes ás presas/os que cada dia batalham com uma política penitenciária ilegal, inumana e destrutiva.

Na memória de Pantxi nem um minuto de silêncio e toda umha vida de luita!!