Três independentistas obrigadas a pagar 600 euros por umhas supostas pintadas em Pontedeume

As independentistas MNP, MOL e ARP forom levadas na amanhá de ontem ante os Julgados Provinciais de Corunha acussadas dum suposto delito de danos. Os factos remontam-se a 2008 quando as três militantes forom identificadas num carro em Pontedume na mesma noite em que se produzia umha campanha informativa de denúncia da destruiçom do litoral galego. Sem embargo, nom existia nengumha prova da autoria que relaciona-se a estas três pessas com as pintadas aparecidas.

Ao médio dia deCorunha_2 ontem umhas vinte pessoas acudirom a acompanhar ás processadas ante os Tribunais da cidade herculina. A presência policial foi muito notória em todo momento já que três carrinhas de anti-distúrbios, umha da Guárdia Civil e mais dumha dúzia de polícias uniformados e de paisano tentarom intimidar aos solidários e em vários momentos tomarom-lhe fotografias.

A nível judicial os advogados do Organismo Popular Anti-repressivo Ceivar chegarom a um acordo com a Fiscalia e fijarom a quantia a abonar polas três militantes a 1.200 euros em total. Esta quantidade responde aos supostos danos de deslucimento de imóveis assim como de responsabilidade civil.

As três independentistas optarom por abonar a quantidade solicitada finalmente pola Fiscalia devido a que a petiçom inicial era de quase 23.000 euros.

Desde Ceivar queremos novamente denunciar a extorsom económica que o Estado está a praticar com o movimento independentista com o fim de fazer desaparer a sua proposta política e minar a sua actividade. Colar um cartaz ou colante, acudir a concentraçons ou mobilizar-se som penadas com elevadas quantidades económicas e com petiçons de prisom, penas que se verám incrementadas trâs a aprobaçom da nova Lei de Segurança.

Pola contra, o nosso projecto político e vital solidário traspassa todas as leis, prisóns, quilómetros, sançons e amedrentamentos. Confiamos e acreditamos profundamente na solidaridade deste Povo que nunca baixou os braços para erguer com orgulho a sua bandeira nacional.