21 militantes independentistas afrontarám oito juízos políticos neste primeiro trimestre do ano. As penas as que se enfrentam oscilam desde as petiçons de anos de prisom a elevadíssimas multas económicas ou arrestos domiciliários.
A continuaçom detalhamos os juízos que se avizinham e segundo vaiamos tendo constância das concentraçons iram-se publicando neste web e nas redes sociais.
A leitura que fazemos desde o Organismo Popular Anti-repressivo Ceivar é que estas mobilizaçons som a evidência que de o Estado está molesto com a ampla mobilizaçom á que está a responder o Povo galego ante as suas aldrajens e a solidaridade com a que vimos respostando ante cada detençom e com cada preso político. Nom é momento de desanimar-se se nom de pensar e de actuar coleitivamente. SE NOS TOCAM A UMHA, TOCAM-NOS A TODAS!! STOP JUÍZOS POLÍTICOS!!!
28 JANEIRO
Nesta data, tanto XPM como P. enfrentaram-se a um juízo no que supostamente som acussados de “agressons” e “desordens” produzidas quando a Polícia estava a registrar a casa de MNP. A petiçom é de 2000 euros para cada um assim como umha pena de um ano e seis meses.
30 JANEIRO
O 30 de Janeiro, MNP, MOL e ARP assistirám a um juízo penal como acussadas de sete pintadas em Pontedeume realiçadas supostamente em 2008 dentro dumha campanha contra a destruiçom do litoral galego.
Para cada umha das processadas pedem-se mais de 7.600 euros por este suposto delito de danos.
06 FEVEREIRO
FBS respostará polos supostos cáregos de “agressom” e “desobediência á autoridade” no contexto da Taça de Galiza de baloncesto em setembro de 2013 e no que o jovem portava umha bandeira da Plataforma Que voltem para a Casa!.
Nesse dia FBS foi objeto de violência policial e agora enfrenta-se a vários dias de arresto domiciliário e a umha petiçom de multa.
07 FEVEREIRO

O veterano militante independentista AE, comaparecerá no julgado para umha vista oral o dia 07 de fevereiro polo delito de “enaltecimento do terrorismo” quando portava umha foto com o rosto dum preso político galego.
20 FEVEREIRO
FM está acussado supostamente dum delito de “roubo com força” quando nos preparativos do Dia da Pátria de 2013 arrancou a faixa dumha empresa privada com o objetivo de recicla-la e ponhe-la ao serviço comum. Expom-se a umha multa de 2000 euros.
25, 27 e 28 FEVEREIRO
12 pessoas estarám no banquinho dos acussados por supostos delitos de desordens, atentado e resistência contra a autoridade, etc produzidos nos altercados da contra-manifestaçom do coleitivo espanholista Galicia Bilingüe do 2009.
As processadas, junto outras dúzias, exigiam respeito para a língua galega.
3, 4 e 5 MARÇO
Estes dias de Março na Audiência Nacional, o preso independentista Hadriam Mosquera respostará a um juízo político polos cárregos de “pertenência a banda armada” e “depósitos de explosivos”.
