A comarca de Noia organiza o visionado de “Mano Negra” como reflexom sobre as fictícias bandas armadas inventadas polo Estado Espanhol

A comarca de Ceivar de Noia continua ativamente com a sua atividade e propom-nos o visionado de “Mano Negra:historia de una represión” na casa de Cultura da mesma localidade como reflexom sobre as estratégias que emprega o Estado para imputar fictícias bandas armadas.mano_negra

“Mano Negra” é a falsa montagem dumha banda armada que operava na combativa Andalucia de finais do século XIX. Por entom o Povo andaluz protestava queimando colheitas e casas e o Governo de Sagasta inventou a existência dumha organizaçom para executar a sete labregos na Praça do Mercado de Jerez de la Frontera.

Com o tempo demostrou-se que os testemunhos que declararom contra os ejecutados eram umha mentira como também o era a suposta “Mano Negra”.

A crónica narrada data de quase 200 anos atrás mas paresce que volta a tornar-se realidade a mais de mil quilómetros de Andalucia, na Galiza de hoje em dia. É tempo de analisar o passado e de luitar polo futuro.

Quarta, 29 de Janeiro
21horas
Casa da Cultura de Noia