VIII Ediçom da Marcha ás Cadeias levará a solidaridade e apoio aos presos independentistas galegos

Nesta fim de semana e, como já é habitual, as solidárias galegas eMarcha_as_cadeias_-_Cartaz_ampliadomprenderám a Marcha ás Cadeias que este ano cumpre a sua VIII ediçom com a legenda “Até que nom voltem eles iremos nós”. Outra das novidades é que a plataforma Que voltem para a casa toma o relevo na organizaçom que anteriormente vinha fazendo o organismo popular anti-repessivo Ceivar.

Sairám dous autocarros, um desde o Norte que recolherám aos solidários em Ferrol, Corunha, Compostela e Lugo e posteriormente dirigiram-se a Villabona (Asturies) e a Mansilla de las Mulas (Leom). A expediçom do Sul sairá de Ponte-vedra, passará por Vigo e Ourense e encaminharam-se a Estremera e Aranjuez (Madrid) fazendo umha parada á volta em Topas (Salamanca).

Para os presos independentistas a Marcha ás Cadeias é umha data aguardada com muita ilussom. Para nós significa levar-lhes o nosso apoio e agarimo que, ainda que os tenhamos presentes durante todo o ano, é o nosso jeito de plasma-lo. É o nosso modo de dizer-lhes que a solidaridade nom entende de quilómetros, barrotes ou d moles de cemento.

Ainda nom te anota-ches? Estás a tempo até o dia 16!! Podes faze-lo no número de telefone 698.129.134 ou em Vigo no CS A Revolta, CS Faísca e no CS Lume. Em Ponte-Vedra no CS A Revira. Na Guarda no CS O Fuscalho. Em Ponte-Areias no CS O Fresco. Em Ginzo no CS Aguilhoar. Em Lugo no CS Mádia Leva. Em Ourense no bar Avanti e na cervejaria O Moucho. Em Compostela no CS Gentalha do Pichel. Em Corunha no CS Gomes Gaioso e no bar Faluya. Em Ferrol na Fundaçom Artábria e em Burela no CS Xebra. A viagem é de balde.

Se nom podes acudir a esta cita outra opçom é mercar os bonos solidários ao preço de 10 euros que ajudarám a sufragar os gastos dos autocarros.

Finalmente, é também muito importante que ajudemos a difundir esta iniciativa nas redes sociais, nas conversas com as amigas, os familiares e vizinhança, na nossa contorna, no telemóvel e com sinais de fume se é preciso. Ánimo.

É o nosso momento!
É a nossa viagem!
É a nossa solidaridade em movimento com os nossos presos!
ATÉ QUE NOM VOLTEM ELES IREMOS NÓS!!