Edu, Antom, Teto: dous anos de seqüestro

EDU_ANTOM_TETOOs 6 presos independentistas, Antom Santos, Carlos Calvo, Eduardo Vigo, Hadriam Mosqueira, Roberto Fialhega e Xurxo Rodrigues realizam no dia de hoje um jejum como forma de protesta dentro das prissons para esigir seus dereitos elementares: o fim da dispersom e o seu reagrupamento num carcere galego. Nós acompanhamos a sua luita para que a sua voz traspase esses muros com os que Espanha quer submeter à luita popular galega.

Neste mês de Novembro chamamos a vosa atençom também para lembrar que nestas datas cumprem-se dous anos da entrada em prissom de Eduardo Vigo, preso en “Mansilla de las Mulas” (León) a 365 qm. da sua casa; Roberto Fialhega (Teto), na cárcere de Estremera (Madrid) a 665 qm. da Galiza, e Antom Santos, preso em Aranjuez (Madrid) a 570 qm. da sua terra. Dous anos de seqüestro a centos de quilómetros e privados dos seus mais elementares direitos humanos.

Desde o Organismo Popular Anti-repressivo animamos-vos a que rachedes a disperssom escrevendo e visitando aos pres@s independentistas e a fortalecer as diferentes iniciativas solidarias e anti-repressivas postas em andamento.

No seguinte enlace podes descarregar a brochura para o seu reparto maciço nas concentraçons que hoje, sexta-feira 29 de Novembro, se realizam em nove comarcas pola liberdade dos presos independentistas:

brochura_20131129_EDU_ANTOM_TETO.pdf