Ceivar chama a participar maciçamente na ‘VI Cadeia Humana pola Liberdade d@s Pres@s Independentistas’ frente ao clima de excecionalidade

CARTAZ_CADEIA_2013

A Cadeia Humana pola Liberdade dos Presos e Presas Independentistas é o ato anual em que reivindicamos a repatriaçom dos independentistas galegos presos e presas, a suspensom das estratégias de extermínio carcerário e a liberdade de quem se encontram presas e desterradas por participarem no processo de liberaçom nacional e social deste país. Esta sexta ediçom do ato anual de solidariedade nacional com os retaliados celebra-se num clima que a todos os efeitos é de exceçom.

Esta excecionalidade deriva de vários factores. Por umha parte, a crise do Estado, que se encaminha face umha Segunda Transición que deverám enfrontar os sectores independentistas. Por outra, os novos tempos no campo soberanista, com alianças e unidades de açom em curso que afetárom também o campo da solidariedade anti-repressiva e, por último, o processo que a Audiencia Nacional espanhola tem aberto contra o independentismo.

Fontes fiáveis anunciam que este tribunal poderia emitir a sentença do juízo-farsa celebrado entre os dias 24 e 27 de junho na véspera do Dia da Pátria, ou no dia nacional, desvelando mais umha vez o seu carácter político. De Ceivar queremos chamar à tranquilidade e à firmeza na solidariedade com os e as retaliadas políticas. Seja qual for a decisom espanhola para condicionar o movimento independentista e as alianças soberanistas para a rutura democrática, é necessário seguir na luita e no trabalho social e político diários com firmeza e persistência.

A Cadeia Humana é um ponto de encontro contra a repressom

Seria insustentável negar a gravidade da decisom deste tribunal orientado por forças de extrema direita. Do mesmo modo que é evidente que, com a oligarquia espanhola imersa num processo de espólio geral contra a maioria social galega, som a cada mais os sectores sociais criminalizados e envolvidos na repressom, esta também vai experimentar saltos qualitativos contra o independentismo galego. Os paradigmas de outras latitudes, com as suas prováveis adequaçons ao processo galego, som avondo conhecidos como para explicar de que falamos.

Tratada desde 2008 pola Delegación del Gobierno de España desde parámetros de criminalizaçom e ocupaçom e pressom policial, embora foi sempre um ato “autorizado”, a Cadeia Humana denuncia umha repressom muito específica –a que suportam os independentistas galegos e galegas presas e dispersadas- e reivindica a sua liberdade, mas consolidou-se como um ato muito mais amplo de denúncia e encontro de todas as sensibilidades que neste país luitam contra a repressom e a ausência de democracia.

A cita deste ano é no 24 de Julho às 18:00 h. na Praça da Galiza de Compostela. Fazemos um chamamento apoiar e participar neste ato pola liberdade d@s pres@s independentistas galeg@s a todos os sectores nacionalistas, soberanistas e independentistas e, em geral, a todas as galegas e galegos comprometidos com a defesa dos direitos humanos e a consecuçom de liberdades democráticas* plenas para o nosso povo.

*[O acto está comunicado devidamente a subdelegaçom do governo mas a polícia espanhola tem por costume identificar arbitrariamente algumhas pessoas com o único objetivo de criminalizar o acto tentando transmitir sensaçom de inseguridade, é por isto que recomendamos levar o cartom de identidade.]

NENGUMHA AGRESSOM SEM RESPOSTA!!

LIBERDADE PATRIOTAS GALEG@S!!

STOP REPRESSOM ESPANHOLA!!

ADIANTE A LUITA INDEPENDENTISTA!!