Suso Cela em liberdade!

Suso Cela Seoane  vem de ser posto em liberdade esta sexta-feira após 23 anos de prisom. Acusado de “pertença a banda armada” pola sua militância no Grapo, havia já cinco anos que tinha cumprido a sua condena, e continuava retido por causa da aplicaçom da doutrina Parot.

De Ceivar queremos parabenizar e enviar-lhe umha forte aperta a Suso e a sua família e amizades por esta gram nova da sua volta a casa.

Colamos a continaçom a informaçom publicada polo GalizaLivre da sua posta em liberdade.

No dia de ontem vem de ser posto em liberdade o vizinho da Corunha Suso Cela, após 23 anos de prisom. Arredor das 2h da madrugada chegou à sua cidade onde tivo um primeiro e improvisado recebemento popular no bar Faluya. Suso havia já cinco anos que tinha cumprido a sua condena, e continuava retido por causa da aplicaçom da doutrina Parot.

Nesta mesma situaçom continua o também militante dos GRAPO Xaime Simón Quintela que leva 28 anos sequestrado.

Nos próximos dias está prevista a merecida homenagem na cidade herculina, da que informaremos desde este portal. Após mais de duas décadas dispersado, maltratado e isolado em prisons espanholas, Suso sai com o punho em alto, demonstrando o fracaso do sistema repressivo e penitenciário espanhol.