Recebimento popular ao Koala celebrará-se esta sexta-feira 28 em Vigo

cartaz_recebimento_300Hector Naya “Koala” receberá umha homenagem popular esta sexta-feira, dia 28 de dezembro, no local social Faísca (rua Toledo, 9 – Calvario) as 21h, após a concentraçom mensal em apoio ao jejum que cada última sexta-feira de mês realiza o Coletivo de Pres@s Independentistas Galeg@s, marcada às 20h em Vigo, no mercado do Calvário (peonal Urzaiz).

Koala saiu em liberdade o passado treze de dezembro, depois de estar sequestrado desde o 18 de setembro, quando polícias à paisana o detiverom em Vigo, sendo umha vítima mais dumha operaçom contra o independentismo e dum linchamento mediático por parte dos meios de comunicaçom.

Atrás da homenagem, na que a parte do Koala haverá intervençons de Ceivar, Celtarras e da Plataforma Que Voltem à Casa, a Assembleia Comarcal de Ceivar em Vigo organizará no mesmo local umha ceia de recebimento a partir das 22h. Para assistir e necessário apontar-se no correio ceivarvigo@hotmail.com ou nos centros sociais Revolta, Faísca ou A Cova de Celtarras

KOALA, BEM-VINDO À TERRA!