Jornadas solidárias Euskal Herria-Galiza

Euskal_Herria_GalizaA partires da próxima quinta-feira dia 6, desenvolveram-se em Bilbo umhas jornadas solidárias e de confraternizaçom entre Galiza e Euskal Herria organizadas pola gente de Herri Norte Taldea. Segundo nos contam num correio chegado a Ceivar, HNT decidiu organizar unha serie de eventos com o único objetivo de denunciar a repressom sofrida nos últimos tempos na Galiza, solidarizar-se e ao mesmo tempo ajudar economicamente com os gastos anti-repressivos d@s pres@s independentistas galeg@s.

O programa é reivindicativo e extenso (clica na imagem da nova para ver o cartaz ao completo), destacando atividades como a concentraçom pola liberdade d@s pres@s polític@s que se vai celebrar em San Mamés antes do partido entre o Athletic de Bilbao e o Celta ou a festa de ani-novo no Gaztetxe de Itzulbaltzeta em Erromo.

Ceivar participará a próxima sexta-feira 7 de dezembro cumha palestra na que umha militante do organismo anti-repressivo comentará os efeitos da repressom no movimento independentista galego.

De Ceivar animamos a participar nestas atividades e queremos agradecer de antemão o apoio solidário de HNT com os pres@s independentistas galeg@s.