Pergunta sobre a dispersom dos pres@s galeg@s no Congresso dos deputados

esculca_logoEsCULcA, Observatório para a Defessa dos Direitos e Liberdades, vem de publicar na sua web que o passado 02/11/2012 a deputada Rosa Pérez Fernández registou no Congresso pergunta, para a que se solicita resposta por escrito, relativa a pessoas presas de origem galega em prisom preventiva ou cumprindo condena fora de Galiza. A pergunta refere a solicitude de informaçom que sobre este mesmo assunto cursou EsCULcA o passado mês de junho a I.P.

Com data 25 de junho deste ano, o presidente de EsCULcA, Fernando Blanco Arce  dirigiu-se à Secretaria Geral de Instituiçons Penitenciárias para solicitar informaçom referente ao número de persoas com residência em Galiza que se encontram em situaçom de prisom preventiva ou cumprem condena em cárceres dependentes desse organismo situados fora da comunidade.

A solicitude nom recebeu resposta e agora com esta pergunta registada no Congresso dos Deputados por Rosa Pérez Fernández pretende-se averiguar o número de persoas com residência acredita na Galiza que estám nessa situaçom e que medidas vai adoptar o governo para as aproximar ao território galego e facilitar assim o arraigo e a vinculaçom familiar.

Ver aqui a pergunta.