Marcha solidária a Lama desde Pamplona-Iruñea participará na Manifestaçom Nacional contra a repressom espanhola deste sábado em Vigo

martxa_kartelaEsta sexta-feira, 28 de setembro, partirá às 10 da noite desde Iruñea, unha marcha de apoio e solidariedade c@s pres@s polític@s vasc@s que têm como destino a cárcere da Lama.

Nesta cadeia atopam-se sequestrados três vizinhos seus: Josetxo Arizkuren (preso com enfermidade grave e incurável, vizinho da parte velha de Iruñea), Iñaki Marin (vizinho de Arrosadia) e Hodei Ijurko (vizinho de Iturrama).

A Elkartasun martxa A Lamara/Martxa solidaria A Lama tem previsto chegar à Lama entre as 8 e as 9 da manhá do sábado 29 de Setembro e animam @s solidári@s galeg@s a participar neste ato de denuncia das vulneraçons dos direitos humanos e da dispersom a que se vem sometid@s @s pres@s políticos vasc@s assim como de carinho e apoio aos que som seus familiares, amig@s e vizinh@s.

Umha vez rematado o ato na cadeia, a Elkartasun martxa A Lamara dirigirá-se a Vigo com vontade de participar na Manifestaçom Nacional em solidariedade com os últimos detidos Xurxo, Diego, Hector e Carlos.