V Cadeia Humana pola Liberdade d@s Pres@ Independentistas Galeg@s

7650018086_bb49fe8bef_bPor quinto ano consecutivo, na véspera do Día da Pátria, Ceivar organizou a Cadeia Humana pola Liberdade d@s pres@s Independentistas,7650013262_e3a1c93ae9_b no mesmo emprazamento e à mesma hora que em anos anteriores. Assím, tras permanecer umha meia hora na Praça da Galiza, umha gigantesca serpe formada por solidari@s percorrerom a rua da Virge da cerca, até a Praça 8 de março.

Este ano, a subdelegaçom do governo de Espanha nom nos permitiu percorrer as ruas da zona velha “por razóns de seguranza”. Foi também por “razóns de seguranza” que fomos escoltad@s em  todo momento do percorrido por um bo número de membros das forzas de ocupaçom.

A mobilizaçom rematou coas intervençons de Paz Romai, que deu lectura a um comunicado da Plataforma Cidadá Que Voltem a Casa!, um audio do Colectivo de Pres@s Independentistas Galeg@s, que este ano chegou dende a cadeia de Dueñas (Palencia) e podedes atopa-lo transcrito nesta mesma web, e por último o discurso de Oscar Gomes, o porta-voz nacional do Organismo.

LIBERDADE PATRIOTAS GALEG@S!!