Comunicado do CPIG com motivo da V Cadeia Humana

O CPIG também participou nesta V Cadeia Humana, onde se escuitou umha grabaçom dende a prisom de Dueñas, onde se atopa ologo_cpig combatente galego Santiago Vigo. A continuaçom reproducimos dito comunicado:

Hoje, día 24 de julho, véspera da celebraçom do Dia da Pátria, dende o Colectivo de Pres@s Independentistas Galeg@s e aproveitando esta jornada na defesa dos nossos direitos e de tod@s @s afectad@s pola repressom espanhola, queremos transmitir a importancia e a necesidade de profundizar na luita anti-repressiva.

 Ainda que já é conhecido nom se debe esquecer o prioritario que é esta luita, a vital importancia da denuncia e transmissom à sociedade das leis de excepçom e da constante vulneraçom dos nossos direitos, o isolamento a dispersom, a soidade, etc. Todas elas utilizadas polo estado espanhol como medidas de desgaste.

Para a visualizaçom desta realidade tod@s devemos participar neste trabaho, fazendo os esforzos que sexam necesarios neste sentido. A presência de pres@s polític@s Galeg@s nas prisons espanholas é umha realidade dende hai anos e aparelhada a esta realidade situa-se umha das prácticas mais miseráveis argalhadas polo estado, umha practica chamada dispersom. Dende o Colectivo de Pres@s Independentistas Galeg@s,  fazemos e damos-lhe umha e damos-lhe umha especial relebância a esta medida por ir dirixido de maneira directa contra @s noss@s familiares e entorno social. Esta medida afecta em todos os eidos, dende o físico até o económico, por isso voltamos a recalcar o fulcral do apoio a aquelas organizaçons que procuram o respeito polos nossos direitos e luitam pola nossa liberdade.

Ademais dum xeito xeral no activismo independentista e nom só no ámbito anti-repressivo debe-se actuar com constância, perseverância e responsabilidade, e inda que como é lóxico, dam-se momentos milhores e piores no nosso percurso vital, continuar a trabalhar pola nossa naçom, por umha sociedade justa e igualitaria, e polo tanto se realmente se anceia a liberdade do nosso povo fazer por avanzar o caminho da liberaçom nacional, ainda que este caminho sexa duro e longo mas necesario para um futuro nas nossas mans.

Já para rematar, mandar umha aperta e transmitir o nosso agradecemento às pessoas que de um xeito ou outro estiverom ao nosso carom, especialmente à familia e @s achegad@s que coa sua presência axudarom e axudam para persistir na resistência  à repressom espanhola. Saudos a tod@s!

DENANTES MORT@S QUE ESCRAV@S!! 

ADIANTE ATÉ A VICTORIA!!

VIVA GALIZA CEIVE!!

VIVA GALIZA SOCIALISTA!!