Ceivar convoca V Cadeia Humana pola Liberdade d@s Pres@s Independentistas

miniatura_cartaz_ceivar_2012Por quinto ano consecutivo o Organismo Popular Anti-Repressivo Ceivar volve sair às ruas da capital galega na véspera do Dia da Pátria para achegar de primeira mao as situaçons ilegítimas e ilegais que sofrem @s pres@s independentistas nas prisons de Espanha. Umha vez mais amossaremos a nossa solidariedade com @s sete combatentes encarcerad@s, exigiremos a sua liberdade e denunciaremos a dispersom (medida pola qual @s pres@s estam a centos de quilómetros da terra), as restriçons que padecem, as humilhaçons constantes e os maus tratos que recebem.

A Cadeia Humana esta convocada para o dia 24 às 20:00h na Praça da Galiza, para a qual fazemos um chamamento a participardes todas e todos, para exigir um ano mais o respeito dos direitos humanos e a imediata posta em liberdade d@s combatentes galeg@s.

[Por último, temos que dizer que a Cadeia Humana esta comunicada à Subdelegaçom do Governo, mas consideramos oportuno que as pessoas participantes portem o bilhete de identidade.]

STOP REPRESSOM ESPANHOLA!!

ADIANTE A LUITA INDEPENDENTISTA!!

LIBERDADE PATRIOTAS GALEG@S!!