Crónica do 23 de Junho em Ourense

Sam Joam OU 3

 

Estamos no serám do sábado 23 de Junho. Todo Ourense foi ocupado por trapos rojigualdos … Todo? Nom! Um Sam Joam povoado por estreleiras, faixas e os retratos d@s pres@s independentistas galeg@s resiste ao invasor.

 

E é que neste espaço libertado, sito à beira do Barbanha, misturou-se o ambiente festivo com o reivindicativo num amargo momento no que parte da sociedade galega vive alienada polo patrioterismo ráncio espanhol.

 

Sam Joam OU 1Pola nossa lumeirada passarom desde a tardinha, mais dum cento de pessoas que degustarom o churrasco e a empada na companha do vinho, da cerveja ou dum galimotxo.

 

Á meia-noite prendeu-se a cacharela ao som da gaita e das pandeiretas. Um trapo ajudou a acender o lume (ver imagem) mais foi necessária a ajuda dos ali presentes para manter viva a fogueira já que o excesso de lenha verde dificultou a sua combustom.

 

Sam Joam 2 OU

 

O remate da festa chegou da mao de DJ Prudem e Iago Caos que, desinteressadamente, animarom o ambiente coas suas selecçons musicais.

 

A assembleia comarcal de Ourense de Ceivar ficou satisfeita coa celebração deste ato, com vontade de voltar a realiza-lo o próximo ano e coa ilusom de fazé-lo acompanhados pola nossa irmá e irmaos presos.

 

A galeria fotográfica completa do Sam Joam de Ourense pode-se ver no seguinte enlace do Galiza Contrainfo:

http://galizacontrainfo.org/galeria/72157630270646642