Agressom na prisom de Aranjuez a Antom Santos

O combatente galego Antom Santos Peres sofreu a passada quarta-feira umha agressom física por parte dos carcereiros da cadeia de Aranjuez. Antom, atopava-se no módulo de isolamento, posto que tivo que passar sete días nel por terem-se negado a compartir cela ao ingresar em prisom. Na galeria na que se encontrava havía também presos políticos vascos, cos que puido falar pola janela, o qual puido desatar o que aconteceu depois.

A quarta-feira, os carcereiros de guardia, sacarom a berros a Antom da sua cela, dizindo-lhe de muito malas maneiras que tinha que recolher todo, posto que o íam mover de galeria.

Umha vez fora da cela, obrigarono a borrar o seu nome da porta (nos módulos de isolamento é habitual que escrevam com xiz o nome do preso ou presa na porta, para saber quem é que esta dentro). Negou-se, e acto seguido derom-lhe duas ostias na cara.

Lembramos, que foi também nesta cadeia onde foi agredido o preso independentista galego Santiago Vigo Domínguez, e também no módulo de isolamento.

Do Organismo Popular Anti-Repressivo Ceivar enviamos-lhe umha aperta muito forte e muito ánimo a Antom, o qual já interpuxo umha denuncia contra os carcereiros.

FUNCIONARIOS DE PRISOM, TORTURADORES!!

DENTRO E FORA RESISTÊNCIA!!