FISCALIA ESPANHOLA AMEAÇA O CARINHO E A SOLIDARIEDADE C@S PRES@S.

Polcia

Familiares e amigos e amigos de preso político galego Sánti Vigo, entre eles seu irmao e sua companheira sentimental, serám julgados polo Julgado nº2 de Compostela sob graves acusaçons da fiscalia espanhola.

No dia 21 de Fevereiro junto a E.V. e I.C. também serám julgados A.P, R.A, e J.L. O fiscal acusa-os de delitos de evassom de presos em grao de tentativa, atentado e lessons. Somando a petiçom fiscal para os cinco processados mais de nove anos de prisom e 2.640 euros de multa.

O processo remonta-se a outrubro de 2010, naquela altura, depois de vinte meses em prisom (oito mais do que fora condenado em primeira instáncia pola Audiencia Nacional ) e um ano na rua era detido em Compostela Sánti Vigo em virtude dumha sentença do Tribunal Supremo espanhol pola qual era elevada a condena imposta pola Audiencia Nacional de um a quatro anos de prisom.

No dia a seguir familiares e amigos do militante independentista dirigiram-se aos julgados para poder ver e abraçar a Sánti antes de ser encarcerado. A atitude dos agentes que custodiava ao preso político e a efusividade e a raíva dos solidários provocaram momentos de tensom que nom passaram a maiores. Nos dias a seguir a polícia espanhola foi detendo as pessoas agora processadas.

Do organismo entendemos que a magnificaçom dos factos acontecidos por parte de polícia e fiscalia nom é ourtra cousa que um argumento para este juízo farsa, que através da ameaça do cárcere trata de exemplarizar escarmentando o apoio, mesmo humano e solidário, c@s patriotas galeg@s pres@s. Este é mais um ataque a solidariedade com os presos independentistas, que neste caso pretende incidir ainda mais no ámbito familiar e afectivo destes. Já bem castigados pola dispersom penitenciária.

De Ceivar chamamos a participar na concentraçom solidária (comunicada) convocada polo organismo para as 10:00 do 21 de fevereiro às portas dos julgados de Compostela.

CONTRA A REPRESSOM ESPANHOLA, SOLIDARIEDADE GALEGA!!