Ultimas novas sobre Maria, Eduardo, Antom e Teto.

O passado sábado era transladado a Teixeiro o combatente galegimagemo Eduardo Vigo Dominguez, que se atopava na cadeia de Navalcarnero(no módulo de isolamento), posto que o día 21 de fevereiro tem que comparecer como acusado num juizo nos julgados de Fontinhas, em Compostela, junto a quatro independentistas mais. Depois do juizo volvera ser transladado a outra prisom.

A combatente galega Maria Osorio López, que se atopava no módulo de isolamento de Soto del Real dende o día do seu encarceramento, por nom haver nesta cadeia módulo de mulheres de segundo grao, foi transladada à cadeia de Brieva, em Ávila.

O combatente galego Antom Santos Perez, que se atopava no módulo de isolamento da cadeia de Aranjuez, foi cambiado a um módulo normal.

O combatente galego Roberto Rodríguez “Teto”, que se atopava num módulo normal na cadeia de Estremera foi transladado ao módulo de isolamento a última semana de janeiro, por negar-se a compartir cela com outros presos. Isto ocasionou que perdera o vis a vis que tinha autorizado coa sua companheira sentimental.


CONTRA A REPRESSOM ESPANHOLA, SOLIDARIEDADE GALEGA!!

Os novos endereços de Maria e Eduardo som os seguintes:

Maria Osorio López
C.P. Brieva
Ctra. de Vizcolozano
05194 – Brieva
Ávila

Eduardo Vigo Dominguez
C.P. de Teixeiro
Crta. de Paradela s/n
15310 – Teixeiro
Curtis (A Corunha)