VI MARCHA ÀS CADEIAS

Por sexto ano consecutivo, o Organismo popular anti-repressivo Ceivar organizará a ‘VI Marcha às cadeias’ para exigir a excarceraçom dos cidadans galegos independentistas . Nesta ocasiom, o deslocamento fará-se no domingo 18 de Dezembro até as cárceres espanholas de  Madrid IV, Madrid V, Madrid VI e Madrid VII onde actualmente estam recluidos os últimos quatro detidos. Regressará-se para a Galiza na mesma jornada. Trata-se da sexta ocasiom em que Ceivar convoca esta atividade anual que manteremos enquanto haja independentistas galeg@s nas cadeias espanholas. Com vistas à viagem fretará-se um autocarro que partirá de Santiago (Igreja da Alameda) às 23:30 PM  fazendo paragens sucessivas em Vigo (Praça dos cavalos 00:45), *Ponte-Areias (Estaçom de autocarros01:30),*Riba d´Ávia (Estaçom de autocarros 02:00), Ourense (Estaçom de autocarros 02:15) e *Ginço de Límia (Estaçom de autocarros 03:00) para recolher tod@s @s participantes na iniciativa anti-repressiva, as paradas sinaladas com “*” som facultativas, as pessoas interessada, sempre duas ou mais, deverám concertá-las ligando para o telefone 649 536 217.
A nossa previsom  e regressar para a Galiza na última hora do dia 18. Convidamos a  todas as pessoas a participar na VI Marcha às Cadeias, a viagem é de balde mas ja estam a disposicom em todalas comarca bonos ajuda, para quem quixer colaborar.
Desde Ceivar recomendamos a todos os participantes que levem o seu Bilhete de Identidade assim como roupa de abrigo e mais comida e bebida para a viagem.