Prisom incomunicada para Teto, Eduardo, Maria e Antom

Os militantes independentistas Teto Fialhega, Eduardo Vigo e Antom Santos, e a militante Maria Osório, ingressárom em prisom no dia de hoje por ordem do juiz espanhol Eloy Velasco. Aos dous primeiros, que levavam nas maos da polícia espanhola desde a passada quarta-feira, o juiz do tribunal de excepçom imputa-lhes de litos de integraçom em organizaçom terrorista, tenência de explossivos, falsificaçom de documentos e tentativa frustrada de estragos, enquanto a Antom e a Maria, detidos em Lugo na passada sexta-feira, os delitos que se lhes imputam som integraçom em organizaçom terrorista e falsificaçom de documentos.
Jessica Rodriguez foi libertada coa obriga de comparecer ante os julgados espanhois mensalmente. Pola sua banda, a sexta das detidas no operativo, Catalina Alonso, ficou em liberdade sem cargos no sábado passado.

Dado que o operativo repressivo continua aberto, de Ceivar exigimos que se levante de forma imediata a incomunicaçom dos presos e da presa, a fim de que podam falar com as suas famílias e advogados, e mantemos o chamamento feito nestes dias à Galiza independentista e solidária para que siga expressando nas convocatórias que se farám públicas nos próximos dias o seu rechaço à repressom espanhola e o seu apoio e carinho às e aos militantes capturados.

LIBERDADE PATRIOTAS GALEG@S!