Desalojo da Sala Iago

okupa_despejo_yago.nodo

Sobre as duas da tarde de do día 23 fórom desalojados @s okupas da Sala Iago, que levavam dende a madrugada da sexta-feira em dito lugar. Durante esta longa fim de semana de okupaçom a Sala Iago nom deixou de ter actividades, concertos, obradoiros, projecçons…
Case meio centenar de polícias Este desalojo saldou-se com  11 detid@s, acusad@s de umha suposta «usurpación y tenencia y depósito de sustancias y aparatos inflamables e incendiarios», segum os meios de des-informaçom como La voz de Galicia, que publicarom umha foto co material incautado na Sala, onde se podíam ver: botes de lixivia, augarrás, extintores do proprio local… que segúm eles íam ser utilizados para fazer cócteles molotov para atacar à polícia. Também houvo umha carga policial contra as pessoas solidárias que se concentravam às portas da Sala, para dar ánimo e apoio às pessoas que ficavam dentro.

Às cinco da tarde, aproximadamente eram postas em liberdade as 11 pessoas detidas, baixo a acusaçom de: duas delas de “desobediência à autoridade” e a grande maioría de “usurpaçom”.

Pola tarde, umha manifestaçom à que acudirom centos de pessoas, que saiu da Porta do Caminho. Na marcha vivirom-se momentos de muita tensom, e na praça do Toral a polícia bateu contra @s manifestantes deixando a vári@s contusionadas. Umha dessas pessoas tivo que ser trasladada ao hospital.
Os disturbios estenderom-se por toda a cidade, forom atacadas vidrieiras de entidades bancarias, caixeiros automáticos, cruzados contentores por toda a cidade…

A manifestaçom rematou na Praça Roxa, onde se leu um comunicado chamando a novas okupaçons.

10, 100,100 CENTROS SOCIAIS!
NINGUMHA AGRESSOM SEM RESPOSTA!!