As forças de ocupaçom continuam acossando a jovens independentistas

PolciaSom conhecidas as prácticas repressivas das forças de ocupaçom espanholas contra o independentismo, ademais das detençons, encarceramentos e violência policial, também som comuns no dia a dia de muit@s militantes, os seguimentos, desprazamentos a postos de trabalho, o acosso e a presença constante de efectivos “à paisana” em vivendas…

Oem-se com certa regularidade tentativas de captaçom de informantes, especialmente entre militantes jovens ou em situaçons de precariedade. Nestes anos duzias de denúncias de activistas dam conta desta práctica com fins repressivos.

O último caso, da-se em Compostela, onde o jovem DAMC leva dias sendo objecto de seguimentos policiais, em carro e a pé, polo bairro no que vive.

Foi abordado mentras agardava o autocarro para acudir ao trabalho, por um individuo, que o pressionou para entrevistar-se com ele e fazer-lhe algumha perguntas, ao qual DAMC respondeu negativamente e dirigiu-se ao seu lugar de trabalho. Este individuo, indicou-lhe que ao dia seguinte voltaria, com a intençom de manter a pressom. O moço evitou a cita nesse dia, ante o qual os efectivos policiais acudirom ao domicilio do jovem, que volveu evitar o contacto com estes individuos.

Queremos lembrar, que este jovem independentista foi agredido a noite do 24 de julho mentras era identificado por policias com o rostro cuberto, como já denunciamos públicamente no seu dia. Sinalar, que um destes individuos, que estam a pressionar ao moço se identificou como um dos agressores nessa noite, procurando desgastar ainda mais ao jovem militante.

De Ceivar, denunciamos públicamente a chantagem e o acosso contra os militantes independentistas, e fazemos um chamamento a denunciar estas prácticas e a enfrontar decididamente às forzas de ocupaçom.

NENGUMHA AGRESSOM SEM RESPOSTA!!!
ADIANTE A JUVENTUDE INDEPENDENTISTA!!!