Novo CD recopilatório já à venda!!

CD-ruido_anti-repressivo

A repressom é um fator omnipresente na sociedade galega. Somos, em grande medida, um povo que constrói historicamente os seus comportamentos e atitudes coletivas sob um marco de negaçom permanente e pressom coativa e coercitiva sistemática. Assim o testemunha a diversidade de fórmulas de reistência oculta que desenvolvemos, é dizer, aquelas que evitam o confronto direto com o poder estabelecido, mas tensionam com inteligência essa relaçom a partir do conhecimento do equilibrio de forças concreto.

Hoje, nesta demoracia espanhola à que deu passo o genocídio de 1936, junto ao seu caráter estrutural e omnipresente, a repressom torna-se preventiva e seletiva. Procura apresentar-se como antiterrorismo, defesa da convivência didadá ou normalidade democrática, mas persegue como sempre alterar as consciências, inibir os movimentos coletivos de avanço e impor a razom da força quando cedem as barragens e os medos da ameaça preventiva e a manipulaçom informativa.

Desde 2003, o organismo popular anti-repressivo Ceivar desenvolve um intenso trabalho de mobilizaçom contra a repressom política, visibilizaçom da sua existência e proteçom daqueles homes e mulheres que se convertérom no seu alvo por ter um compromisso militante com este País.

O presente trabalho musical é um contributo desinteressado de distintos grupos musicais galegos para que esta intervençom permanente disponha dos recursos económicos que a fam viável e sustentável e permita, se calhar, limitar a impunidade dos repressores. É por isso de Ceivar agradecemos a todas as pessoas implicadas neste trabalho a sua contribuiçom desinteressada à luita contra a repressom política.

Podes atopar este CD recopilatório nos distintos Centros Sociais do Pais, assim como solicitándo-lho as distintas colaboradoras das assembleias comarcais do organismo ou via e-mail; o seu custe é de 6€ unidade.