O senador do Bng Xosé Manuel Pérez Bouza denúncia no Senado ao sarxento da Gardia Civil de Bande

guardiacivil
O senador do Bng Xosé Manuel Pérez Bouza denúncia no Senado ao sargento do Instituto  Armado da Gardia Civil de Bande por suposto abuso de autoridade, considerando que o mesmo extralimitase nas suas funçons e tem atemoriza a poboaçom do Concelho lindante com o norde de Portugal. Isto ratifícase com dados já que o número de denúncias interpostas polo corpo militar de ocupaçom espanhol  aumentou com a chegada de dito sargento multiplicándose por quatro e  passando de 277 denúncias em 2008 a 995 em 2010; todo isto sem que no município houvese um automento da conflitividade, mudanças demográficas ou sociais significativas. O senador  vizinho do próprio Concelho argumetou que “o aumento só está justificado em que há umha linha encarnada que é mui doada de ultrapassar e que desemboca no abuso de autoridade. Nom pode permitirse que  no século  XXI a gente viva atemorizada polas atuaçons dum membro da Gardia Civil”.

Pola contra Francisco Javier Velázquez o diretor  geral da Polícia e Garda Civil justificou o alto porcentagem de denúncias emitidas polo posto do concelho da Comarca da Baixa Límia na existência dumha importante vía de comunicaçom e a cercanía de vários passos fronterizos com Portugal. Deduzimos entom que foi com a chegada deste membro do corpo armado quando se produz o achegamento geográfico entre o norde de Portugal e a Baixa Límia e a relaçom de passo entre populaçom dos dous territórios e por conseguinte o estabelecemento de passos fronteirizos nada mais e nada menos; tam longe e tam perto que se nom fora pola divina apariçom do sugeito a Baixa Límia lindaria com o Oceano Atlântico. As suas declaraçons nom rematárom ai senom que também o justificou em base a que é “moi  rabalhador” e “ fai razoavelmente bem o seu trabalho”, polo que o distinguírom em 2008 com a cruz do mérito da Garda Civil.

Apesares da denúncia no senado isto nom vai provocar ningumha atuaçomn contra o sargento de Bande, pero polo menos, algumha advertência interna tivo porque, no primeiro trimestre de este ano, baixárom notavelmento o número de denúncias. Em todo caso o Bng advirte que  mantenrá-se vigiante para que “nom se produzam abusos de poder em Bande”.