Novas informaçons achegadas polo jovem J.F.L. revelam relaçom confidencial entre este e os serviços de inteligência espanhois.

logo_ceivar_cor

Novas informaçons achegadas polo jovem J.F.L. revelam relaçom confidencial entre este e os serviços de inteligência espanhois.
Após entrevistar-se com membros do organismo anti-repressivo o próprio jovem reconheceu a sua responsabilidade no fornecimento de informaçons, que ele definiu de públicas.
Lembremos que este jovem foi captado através da agência de recursos humanos Galiciaemplea, agência tapadeira ou colaboradora dos serviços de inteligência espanhois. Após umha entrevista meses depois foi chamado para realizar um “trabalho” que consistia na elaboraçom de crónicas sobre diferentes eventos sociais para uns supostos freelances. O que começaram sendo petiçons de informaçons gerais passou a se comberter em questons relacionadas, primeiro como o ámbito do nacionalismo galego e depois sobre as actividades e a militança independentista. A manobra dos serviços de inteligência e a errónea e injustificável reacçom do jovem deu passagem à chantagem policial e à sua própria inculpaçom ante o movimento político.
Recordamos ao conjunto da militança e da base social independentista a necessidade de estarmos alerta frente às manobras policiais e de se produzirem denuniciá-las imediatamente.