Dispersom de Miguel Nicolás Aparicio

miguel_nicolas_foto O moço Miguel Nicolás Aparicio foi dispersado a Asturies (previsivelmente no C.P. de Villabona, Finca Tabladiello 33480 – Villabona-Llanera)segundo tem sido informado o organismo, de momento desconhecemos o módulo correspondente. Deste jeito o Estado prosegue com a sua política de dispersom vulnerando a Convençom de New York contra a Tortura e outros Tratos Degradantes, de 1984, a través do artigo 10 da Constituiçom Espanhola, considerando denigrante o alonjamento forzoso do preso do seu lugar de origem.

A dispersom de presos é umha injustiça social, nom individual ou setorial, e é um problema moi grave que contradice em certo modo o princípio de autoria material e os artículos 1.1, 4.1, 5 e 61 do código penal, ja que a pena nom só a sofre o autor, senom todos os seus achegados (principalmente a sua familia).

Este tipo de medidas aleatórias que aplica o Estado Espanhol vulnerando direitos humanos internacionais e pasando incluso por riba da sua própria legislaçom, é umha prática comum com o objetivo de ampliar o castigo nom só a pessoa privada de liberdade senom a o seu círculo mais íntimo tanto familiar coma social.

CONTRA A IMPUNIDADE NA VIOLAÇOM DE DIREITOS HUMANOS!!
NOM A DISPERSOM!!
LIBERDADE PRESOS POLÍTICOS!!