Publicamos brochura repartida nas concentraçons

Brochura_foto

ADIANTE COM A DEFESA DA TERRA!

A dia de hoje som quatro os militantes independentistas presos. Ugio Caamanho Santisso, Santiago Vigo Domínguez, José M. Sánchez Gorgas e Miguel Nicolas Aparício. Os três primeiros foram condenados por acçons contra a especulaçom inmobiliária e a
destruiçom da costa galega, e também contra entidades responsáveis disto. O quarto permanece recluído em regime de prisom preventiva por supostos delitos ainda sem especificar e mantidos ainda em segredo, desde 15 de Dezembro de 2010 na prisom d’A Lama.

Ugio Caamnaho foi preso em Julho do 2005, excarcerado em 2008 por mor dum recurso, cumpre o resto da condena de quatro a nos e nove meses desde Outubro de 2009. Santiago Vigo e José M. Sánchez foram presos em Dezembro de 2008, após permanecerem encarcerados em prisom preventiva durante catorze meses, foram condenados a um ano de prisom. Oito meses depois o Tribunal Supremo, conforme umha decisom política de Estado, e numha firme demostraçom de força, elevou a condena a quatro anos de prisom, os militantes independentistas eram detidos o passado mês de Outubro para continuarem a pagar o resto da condena.

Estes militantes galegos como com anterioridade outros e outras, som alvo dumha série de medidas que agravam a sua condiçom de presos. A ilegal política de dispersom, alonjando os presos da Terra, é a que acapara maior gravidade por esta afectar também ao círculo familiar, afectivo e social do preso; outras das medidas aplicadas aos presos políticos galegos, som os regimes de isolamento, a intervençom da correspondência e das visitas ou o tratamento e seguimento especial através do FIES.

Apesar do Estado nom reconhecer a sua condiçom de presos políticos todas estas medidas som aplicadas para quebrar a sua determinaçom e compromisso político, afastando-os da sua realidade social, política e cultural, e minando o seu estado físico e
psicológico.

Para responder esta política penitenciária, actuar de forma colectiva e coordenada e tratar de consolidar-se como um agente mais na vida socio-política da Galiza os presos independentistas Ugio Caamanho, Sánti Vigo e José Sánchez, actualmente presos nos cárceres de Palencia e Leom, constituiram recentemente o Colectivo de Presos Independentistas Galegos (CPIG). Hoje, dia no que eles realizam um jejum colectivo como medida de protesta, queremos dar voz as suas justas reivindicaçons de repatriaçom e reagrupamento num cárcere no nosso País.

Do Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR, mais umha vez, reclamamos a liberdade para os patriotas galegos presos.

DEFENDER A TERRA NOM É DELTIO!!
LIBERDADE PRESOS INDEPENDENTISTAS!!

BROCHURA.pdf