Recebimento popular aos ex-presos independentistas Xurxo Rodríguez Olveira e Óscar Sánchez Branco

recebimento16 de Outubro é a data assinalada por Ceivar para a celebraçom do recebimento popular aos ex-presos independentistas Xurxo Rodríguez Olveira e Óscar Sánchez Branco. O Parque Escritora Maria Xosé Queizán, da cidade de Vigo, é o lugar escolhido polo organismo popular anti-repressivo. O acto desenvolverá-se a partir das 19:30 e terá continuidade com umha ceia no L.S. Faísca. O preço da ceia será de custo e para reservar prato haverá que apontar-se nos centros sociais de Vigo; Guindastre, Revolta e Faísca ou enviar um correio electrónico a ceivar@ceivar.org antes da sexta-feira.

Xurxo e Óscar foram detidos num control anti-terrorista em possessom dum artefacto explosivo na paróquia de Salzedo, Ponte Vedra, em Janeiro deste ano. Depois de vários dias em dependências da “Dirección General de la Guardia Civil” foram ingressados em prisom preventiva, Óscar no cárcere de Soto de Real, Madrid, e Xurxo no Centro de menores Los Rosales, na própria cidade de Madrid. Após um acordo de conformidade foram condenados por um delito de danos terroristas com perigosidade em grau de tentativa em relaçom com umha suposta sabotagem de infraestrutura do expólio energético no nosso País. Óscar Sánchez Branco foi condenado à pena de onze meses de prisom e Xurxo Rodríguez Olveira, por ser menor, a nove meses de internamento em regime fechado e um ano de liberdade vigiada. Óscar abandonou a prisom de Soto de Real em Maio, Xurxo, após ser transferido em Abril para o Centro de menores Monteledo, Ourense, fazia-o definitivamente o passado mês de Setembro, obtendo o regime de liberdade vigiada.

De Ceivar animamos-vos a todas e a todos a participar deste recebimento popular. Ao tempo, queremos lembrar-vos que a dia de hoje três militantes independentistas se encontram em prisom polo seu firme compromisso com o nosso Povo e a nossa Terra.

Ugio Caamanho Sam-Tisso. Centro Penitenciario de La Moraleja Ctra. Local P-120 34210-Dueñas Palencia

Santiago Vigo Domínguez Centro Penitenciario de Teixeiro Estrada de Paradelo 15310 Teixeiro-Curtis A Corunha

José M. Sánchez Gorgas Centro Penitenciario de Teixeiro Estrada de Paradelo 15310 Teixeiro-Curtis A Corunha

DEFENDER A TERRA NOM É DELITO!!
LIBERDADE INDEPENDENTISTAS!!