Xurxo Rodríguez Olveira obtém regime de liberdade vigiada

jurjo111Após oito meses e trás passar primeiro umha temporada de dispersom no centro de menores “Los Rosales” sito em Madrid. O já ex-preso independentista Xurxo Rodríguez Olveira abandonava a passada semana o centro de menores “Monteledo” em regime de liberdade vigiada.

Ante o iminente cumprimento da sua condena de nove meses em regime fechado, o militante galego obtinha o regime de liberdade vigiada com o objecto de poder cursar estudos académicos no seu lugar de residência. A partir deste momento Xurxo deverá apresentar-se periódicamente em dependências judiciais até o remate da sua condena em regime de liberdade vigiada. Nos meses de dispersom no centro de menores “Los Rosales” Xurxo foi objecto de humilhaçons e arbitrariedades por parte dos carcereiros desse centro pola sua condiçom galega e militante (mofas, cacheios integrais depois das visitas,..). Apesar da melhora que supujo o seu traslado ao centro de menores “Monteledo” de Ourense, as arbitrariedades contra Xurxo também estiveram presentes, especialmente coincidindo coa marcha que Ceivar organizou ao centro de menores no mês de Maio para reclamar a liberdade do militante independentista. Na altura fora recluído num quarto com música ao máximo volume para ele nom poder ouvir os berros de apoio do exterior.

De Ceivar congratulamo-nos por esta melhora penitenciária do nosso aprezado companheiro e queremos transmitir-lhe os nossos parabéns a ele e a sua família. Ao tempo queremos lembrar que a dia de hoje um militante independentista continua preso e dispersado, Ugio Caamanho Sam-Tisso cumpre condena no cárcere de Dueñas (Palencia). Para transmitir a vossa solidariedade e apoio escrever a:
Ugio Caamanho Sam-Tisso
Centro Penitenciário de La Moraleja
34210-Dueñas (Palencia)
España

XURXO, BEM-VINDO A CASA COMPANHEIRO!!
DEFENDER A TERRA NOM É DELITO!!
LIBERDADE INDEPENDENTISTAS!!