CPT apresenta o seu último informe sobre a tortura no Estado espanhol relativo a 2005

A passada sexta-feira 26 de Maio apresentava-se a nível estatal o novo informe elaborado pola Coordenadora para a Prevençom da Tortura, coordenadora estatal de organismos e associaçons implicadas na luita contra esta lacra institucional à que Ceivar se tem incorporado recentemente. ‘La Tortura en el Estado español 2005’ pom de relevo como 596 pessoas denunciárom o ano passado ter sido objecto de tortura e/ou maus tratos por agentes das FSE e funcionários de prisons. O informe completo evidencia a continuidade sempre silenciada desta prática institucional no Estado em que estamos integrad@s e representa apenas umha parte mínima das torturas e maus tratos que produzidos realmente, umha vez que apenas se denunciam umha parte mínima dos casos acontecidos. Pode-se baixar e ler o informe completo em formato pdf e com um peso de 1.6 Mb. Em http://www.nodo50.org/tortura/informes/CoordinadoraPT/Informe2005.pdf O resumo do informe 2005 do CPT em formato pdf e com um peso de 102 kb. Pode-se encontrar no linque que anexamos ao pé da notícia.