O 25 de Setembro tod@s a Madrid!

cartaz_juizo_EDU_webComo já anunciamos há umhas semanas, o próximo 25 de Setembro o independentista Eduardo Vigo enfrontará umha petiçom de 8 anos de prisom num novo julgamento-farsa na Audiência Nacional espanhola. Julgamento que pretende aumentar os 18 anos aos que este tribunal de exceçom o acaba de condenar na sentença publicada há uns dias nos meios fiéis ao regime.

Para fazer chegar ao Edu a solidariedade galega, estam-se a organizar viagens em carro desde as diferentes zonas do País nas que as assembleias comarcais do organismo anti-repressivo Ceivar estam ativas. A viagem a Madrid estará subsidiada por Ceivar polo que, para geri-la com o mínimo número de carros, é preciso anotar-se antes da próxima sexta-feira 20 de Setembro por meio do correio nacional ceivar@ceivar.org ou dos responsáveis comarcais deste organismo anti-repressivo.

Também lembrar que no apartado de publicaçons deste portal, ou seguindo este enlace, se pode descarregar o material de campanha editado para denunciar o juizo-farsa do próximo 25S.