110276-crumpled-paper-icon-social-media-logos-rss-cube

Em março de 2015 eram detidas 38 pessoas no Estado Espanhol na chamada Operaçom Pinhata, ordenada polo julgado de instrucçom número 6 da Audiência Nacional, e que se saldou com 11 pessoas acusadas de usurpaçom, 14 acusadas de desobediência e 13 de pertenza a "organizaçom criminal com fins terroristas". A Polícia Nacional afirmava que pertenciam aos Grupos Anarquistas Coordinados (GAC).

Operaçom Pandora

Meses antes detinham a outras 28 pessoas noutro gram operativo policial contra o movimento anarquista, chamado Operaçom Pandora, que se desenvolveu em duas fases.

Prisom e dispersom

Várias das pessoas detidas nas duas operaçons forom encarceradas, aplicando-lhes a prisom preventiva, o régime FIES e a dispersom penitenciária.

Nesta semana foi arquivada a Operaçom PInhata, a Pandora já o fora meses antes.

De Ceivar queremos parabenizar às pessoas que foram encausadas e que se mantiverom firmes durante todos estes anos. Ante a sua repressom a nossa solidariedade, ante a sua miséria a nossa justiça, ante o seu fascismo a nossa generosidade.  Pretendem instaurar o medo, a escuridade, o individualismo, e sempre é motivo de ledicia quando triunfa a razom fronte a ignominia. De Ceivar só vos podemos dizer:

PARABÉNS COMPANHEIRAS! A VOSSA GENEROSIDADE É UM EJEMPLO!

MAO A MAO, CÓVADO A CÓVADO, ADIANTE A SOLIDARIEDADE!

 

 

 
Teimudamente Alçadas!
teimudamente_alzadas
Manual de Segurança para Ativistas
manual_segurana_2015
O Teito é de Pedra
mostra_capa
Lei de Segurança Cidadá
LSC_2014web
Endereços d@s Pres@s

1 920422340620189774

raul_web

maria2014_web

edu_web

teto_web

Atópanos nas redes sociais



feisbuk

banner_numero_conta_2014