110276-crumpled-paper-icon-social-media-logos-rss-cube

Desde o Organismo Popular Anti-repressivo Ceivar aderemos à convocatória do próximo 26 de Novembro em Bilbo a favor da Amnistia. Publicamos a continuaçom o nosso manifesto de apoio:

azaroak_26AMNISTIA  é umha palavra maiúscula, encerra em oito letras o reconhecimento dumha injustiza legalizada, e a superaçom deste marco. AMNISTIA é a reclamaçom na postura da dignidade, e explica como acontecerom os feitos: por que há presas políticas nas prisons. Por que esta dor. Porque antes do enfrontamento, já havia umha ferida. E sabemos como aconteceu o primeiro corte, a violaçom ao princípio.

Paradoxalmente, a origem etimológica de AMNISTIA, do grego “oamnestia” significa “esquecemento”. Um esquecemento que só pode acontecer quando há memória. “Esquecemos” o delito, porque entendemos que nom era tal. Desculpas polo incómodo. AMNISTIA é o termo indispensável para comezar a ponher em comum o sentido de outras palavras: direito, justiza, autodeterminaçom. Para poder traduzir-nos e que o entendimento aconteça.

É difícil falar de justiza e paz com Estados. Pouco ou nada sabe disto o Estado Espanhol. Em Galiza também conhecemos a barbárie deste Reino; séculos de humilhaçom, empobrecimento, emigraçom: a ferida. E sobre esta, a repressom golpea, mais ou menos selectivamente, a quem enfrentam um régime de negaçom e violência. As mais golpeadas som sempre as que tiverom o valor e a generosidade de enfrentar o inaceptável, e de lhe chamar às cousas polo nome. Elas, assassinadas, presas e exiliadas, som as que enchem a casa de ar fresco, as que abrem janelas, as que ensancham o prado. As que resistem.

As presas independentistas galegas tenhem encontrado ar fresco cada vez que coincidirom no encerro e na dispersom com companheiras independentistas bascas. Em Galiza, também e a pesar de todo, resiste-se, abrimos janelas. A liberdade só chega quando entra aire.

AMNISTIA OSOA.

 
Teimudamente Alçadas!
teimudamente_alzadas
Manual de Segurança para Ativistas
manual_segurana_2015
O Teito é de Pedra
mostra_capa
Lei de Segurança Cidadá
LSC_2014web
Endereços d@s Pres@s

1 920422340620189774

raul_web

maria2014_web

edu_web

teto_web

Atópanos nas redes sociais



feisbuk

banner_numero_conta_2014