110276-crumpled-paper-icon-social-media-logos-rss-cube

CWSQIMzUYAAYMV2O Secretário de Organizaçom do BNG declarou no dia de hoje perante a Audiencia Nacional em Madrid em qualidade de testemunha no processo aberto contra o partido independentista Causa Galiza. Durante umha hora prestou declaraçom ante o juiz Eloy Velasco de quem afirmou que está “em sintonia com o Partido Popular, partido que emprega o que seja para tentar erradicar o nacionalismo galego”. Igualmente referiu que a Audiencia Nacional “nom se pode esquecer que é um tribunal de excepçom” e que “se se trata de julgar a violência, que chamem ao PP que sabe muito dela, da que usa contra o povo galego, contra os trabalhadores, contra os estudantes...”.

Várias pessoas acompanhárom a Bieito Lobeira até o edifício judicial em Madrid namentres outras pessoas se concentravam às portas da sede do BNG em Compostela portando um cartaz com a legenda “Eu também declaro... Som nacionalista, nom nos calarám”.

A valoraçom política feita por Lobeira em Madrid é que nom foi casual a citaçom prévia às eleiçons do 20 de Dezembro já que o Partido Popular “procurava umha foto de dirigentes do BNG entrando na Audiencia Nacional e conseguírom-na”. Igualmente indicou que é “escandaloso que um tribunal de excepçom como a Audiencia Nacional, tenha a intençom política clara, calculada e descarada de desacreditar ao nacionalismo galego e de erosionar as expectativas electorais da sua expressom nestas eleiçons”.

Novas citaçons

Tanto Bieito Lobeira como o Porta-voz nacional do BNG, Xavier Vence, estavam chamados a declarar o passado 14 de Dezembro. Ao estar em campanha eleitoral ambos solicitárom um apraçamento da citaçom que foi cumprida em parte, Lobeira declarou no dia de hoje e Vence o vindeiro 21 de Dezembro.

Nos vindeiros dias também prestará declaraçom S.G., membro de Causa Galiza e quem por motivos de saude nom o deslocárom à dependências da Guardia Civil em Madrid durante a operaçom Jaro decorrida na última fim de semana de Outubro.

 
Teimudamente Alçadas!
teimudamente_alzadas
Manual de Segurança para Ativistas
manual_segurana_2015
O Teito é de Pedra
mostra_capa
Lei de Segurança Cidadá
LSC_2014web
Endereços d@s Pres@s

1 920422340620189774

raul_web

maria2014_web

edu_web

teto_web

Atópanos nas redes sociais



feisbuk

banner_numero_conta_2014