110276-crumpled-paper-icon-social-media-logos-rss-cube

carO 18 de Fevereiro som sete as/os estudantes que acudem aos Julgados de Ourense para declarar como imputadas/os ante ums supostos delitos de “atentado contra a autoridae” e “desordens públicas” ainda que a umha pessoa mais também se lhe imputa “desacato à autoridade” ao ceivar-se dumhas algemas.

Os factos transcorrérom em Outubro de 2012 após umha greve estudantil lembrada polo amplo apoio popular com a que decorrera. Após o remate da manifestaçom um nutrido grupo de pessoas chegou até a Biblioteca Pública da cidade das Burgas para pendurar umha faixa na fachada. A Policía irrompeu com brutalidade namentres o estudantado tratava de repeler as agressons policiais, finalmente colocárom a faixa e os/as estudantes saírom do edifício público sem ser identificadas/os.

Semanas depois do ocorrido, várias/os estudantes fôrom solicitadas/os para realizar umha rolda de reconhecimento e em Novembro de 2014 fixou-se a data para o juízo. Agora, às/aos sete ativistas estudantís solicitam-lhe umha petiçom de entre 3 a 5 anos de prisom e multas de até 5.000 euros .

Nova mobilizaçom e solidariedade

Quando restam dez dias para que em todo o País volte haver novas manifestaçons em prol da defessa da Ensinança, estas/es sete jovens serám julgadas de maneira injusta e somentes com as provas sesgadas que aportam os polícias que esse dia dixérom estar na Biblioteca de Ourense.

As penas exemplarizantes pretendem desmobilizar as vindeiras convocatórias e reprimir à mocidade galega que combate a mercantilizaçom do ensino, a privatizaçom, a espanholizaçom e os dogmas machistas e eclesiásticos que o Governo de Feijóo e de Mariano Rajoy procura implantar nas aulas galegas.

Desde o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR exprememos toda a nossa solidariedade com as/os sete estudantes retaliadas/os e chamamos a acudir à concentraçom prevista para o vindeiro dia 18 diante dos Julgados de Ourense a partir das 12h em regime de auto-convocatória.

Por umha educaçom sem repressom!

Stop repressom contra o futuro!

Dia: 18 de Fevereiro
Hora: 12:00h
Lugar: Julgados de Ourense
 
Teimudamente Alçadas!
teimudamente_alzadas
Manual de Segurança para Ativistas
manual_segurana_2015
O Teito é de Pedra
mostra_capa
Lei de Segurança Cidadá
LSC_2014web
Endereços d@s Pres@s

raul_web

maria2014_web

edu_web

teto_web

Atópanos nas redes sociais



feisbuk

banner_numero_conta_2014