110276-crumpled-paper-icon-social-media-logos-rss-cube

la insurgencaA audiência nacional vem de condenar a dous anos e um dia de prisom, 4800€ de multa e 9 anos de inabilitaçom absoluta para cada um/a, @s doze rapeir@s de "La Insurgencia". A acusaçom fiscal baseaba- se em "incitar INDIRECTAMENTE a cometer actos violentos".

"Podemos ir à cadeia polas nossas cançons. Já estamos mans à obra para redactar o recurso ao Supremo. Seguiremos recorrendo mentras poidamos porque isto é muito grave", di Saul, integrante da Insurgência.

O Tribunal Europeio de Direitos Humanos estableceu numha sentência que essas incitaçons devem ser directas, porém a AN vem de emitir várias sentências passando por alto isto.

"Os feitos falam por si sós, fai um mês entrou na cadeia o primeiro twitteiro no estado espanhol, detrás imos músicos jornalistas, ativistas por fazer pintadas... Esta-se demostrando que a repressom ataca a qualquer setor popular que discrepe aínda que sexa minimamente co sistema. Se seguimos assim vai haver mais gente dentro que fora".

Nisso se basea a repressom, nom só em atacar directamente às pessoas mais involucradas na luita, também em "salpicar" a quem está arredor. Provocar medo, que a gente cale e que nom se mova umha palha. Que aqui nom se pode falar já vem de velho, que pensar é um delito também. Porém nós continuamos a berrar, e quando venham por esta ou polas demais alá estaremos ao seu lado.

Assim é como se lhe ganha a repressom, tecendo solidariedade, cóvado a cóvado, mão com mão.

 

DELINCUENCIA. Monte do Castro 2Aconteceu durante umha palestra com militares, na manha de ontem, em Costa Marfil, onde se atopaba para participar num cumio UE-Uniom Africana.

"He vivido muchos anhos Al lado de la Escuela Naval de Marin, en la calle Salvador Moreno. Ahora no se por qué lê han quitado el nombre a la calle, yo le sigo llamando asi".

Salvador Moreno foi um militar que tomou parte do golpe franquista do 36 e chegou a ser ministro de Franco. O BNG de Ponte-Vedra conseguiu que se mudara o nome da rua polo de Rosalia de Castro tras apresentar umha moçom que foi apoiada polo PSdeG em virtude da Lei de Memória Histórica.

 

6D vigo 2017O próximo 6 de dezembro às 12:00 ao pé da Cruz do Castro, em Vigo, coincidindo com 39 aniversário da constituçom, dezassete associaçons e organizaçons convocam um acto pola defesa do direito de autodeterminaçom e da República Galega, e em rexeitamento da Constituçom espanhola.

As organizaçons convocantes som:

Asamblea Nacional Galega
Asociacion cultural Arrulique
Briga
Ceivar
Causa Galiza
Colectivo Nacionalista de Marin
Centros sociais: A Revolta, Faísca, Fuscalho, Madia Leva! e Xebra
Galizalivre
Jimmy sempre com nós
Oficina de Dereitos Sociais de Coia
Sociedade Cultural e Deportiva do Condado
Que Voltem para a casa!
Terra Liberada

Viva a República Galega!
Viva Galiza Ceive, socialista e feminista!

 

teixeiroPublicamos a continuaçom polo seu interesse, a nova editada polo SermosGaliza sobre a avaliaçom da cadeia de Teixeiro polo Comité Europeu para a prevençom da tortura:

O CPT, órgao do Consello de Europa, publicou un informe sobre a visita levada a cabo en seis centros penitenciarios do Estado español, entre os que se atopa o cárcere de Teixeiro.

O Comité Europeo para a prevención da tortura (CPT), órgao pertencente ao Consello Europeo, traballa desde o ano 1989 na prevención da tortura e dos tratos inhumanos ou degradantes. Especialmente preocupado pola ampla incidencia e frecuencia dos maus tratos físicos nos cárceres do Estado español, o CPT vén de denunciar que ningún dos procedementos penais iniciados entre os anos 2014 e 2016 por estas violacións dos direitos humanos chegaron á fase final da investigación. Para o CPT, este feito non se trata dunha coincidencia. A ausencia ou a deficiente calidade dos rexistros médicos, unido á falta de información referente aos casos sospeitosos de maltrato físico e ao traslado sistemático de reclusos despois dalgún incidente de importancia, fan destes centros penitenciarios un escenario en que, segundo as denuncias, son demasiado frecuentes os maus tratos e a tortura.

Leia mais...

 

conc 20172711 compos estudantesNa manhã de hoje eram julgados em Compostela 11 estudantes por um delito de "desordes públicas".

Os feitos remontam-se a umha mobilizaçom estudantil, a prol do ensino público o passado Março de 2013, durante a qual um grupo de estudantes ocupou a reitoria da universidade de Compostela interrompendo umha sessom do Conselho de Governo.

Sete pessoas chegarom a acordo coa fiscalia, tendo q pagar 270€ mais a responsabilidade civil e contra outras quatro retirarom a acusaçom.

 

represion mapucheAconteceu o passado sábado 25, durante as protestas que enfrontarom à comunidade Mapuche com a polícia Argentina em Villa Mascardi (departamento de Bariloche).

Rafael Nahuel, de 27 anos de idade falecía a consequência de um disparo, assim o confirmou o director do Hospital Ramon Carrillo, Leonardo Gil.

Hai mais pessoas feridas, até três mapuches, um em estado de gravidade. Os acesos ao hospital estam cortados, imposibilitando assim a assistência médica às pessoas feridas e segum recolhe o jornal vasco Naiz (q recebeu um áudio com toda a informaçom) hai desaparecid@s.

Toda a nossa solidariedade com o povo Mapuche!

 
Mais artigos...
Teimudamente Alçadas!
teimudamente_alzadas
Manual de Segurança para Ativistas
manual_segurana_2015
O Teito é de Pedra
mostra_capa
Lei de Segurança Cidadá
LSC_2014web
Endereços d@s Pres@s

raul_web

edu_web

teto_web

Atópanos nas redes sociais



feisbuk

banner_numero_conta_2014